søndag den 25. september 2011

Tag med i lunden, så spidser vi munden ...





Jeg vil ikke sige, at jeg har ekspertise nok til at kunne definere en lund, dog var det den sang som kom til mig i dag, da datteren og jeg besluttede os for at tage ud i den dejlige natur. Vi kunne næsten ikke være andet bekendt med det skønne vejr som tilsmilede os. Desuden er jeg blevet velsignet med en datter som er overordentlig glad for at komme ud generelt. Hun er verdensmester i at give sig hen til ting uden for hjemmet, og hun får sjældent nok af det. Det fremgår vist også af billederne, hvor hun har valgt at alliere sig med en pind, hvis formål var nødvendigt, dog ubevidst. Hmm.. stædighed er så udbredt og i overflod, at jeg formoder [ønsketænkning] at den slipper op inden skolealderen.

P.s det med pinden kan ikke have noget at gøre med, at moderen valgte at slæbe den halve skov med hjem, bare fordi de pynter sådan..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar