mandag den 26. november 2012

man lader sig vel inspirere..

Julemåneden er en sød tid, fyldt med inspiration, hygge og velværd. Jeg lader mig nemt inspirere af alle de kreative mennesker som fylder blogland. Jeg har i samarbejdet med min store pige, været igang med at lave julepynt i papirsler. Hjemme hos os sætter vi gerne noget nyt og hjemmelavet på juletræet hvert år. Det giver anledning til at mindes de foregående juleaftener og sætte pris på den forestående. Med jul kommer også kulde, så midt i alt juleriet har der også sneget sig et strikkeprojekt ind, det skønne og varme pandebånd er inspireret af kreative Anne.
Hårmodel bliver jeg nok aldrig med alle de uregerlige hvirvler som jeg er blevet velsignet med. Det er aldrig en kedelig hårdag hos mig.
 



2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare blevet flot!! Super lækker farve :)
    Og sikke et fint ophæng!

    KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak så mange gange. Det er skønt når det lykkes, så håber jeg at modtageren synes på samme måde ;)

      Slet